פורסם ע"י avi tzavi
דצמ 2, 2021
86 Views
0 0

שיווק בפייסבוק למלונות וצימרים – המדריך המלא

אם מקום האירוח שלכם לא מנצל את השיווק בפייסבוק, אתם כנראה מפספסים המון הזדמנויות להכנסות. כאן נכנס המדריך הזה לתמונה.

השיווק של פייסבוק למלונות גדל לשיאים חדשים בשנים האחרונות כאשר אתרי מדיה חברתית ממשיכים להציג את היכולת להגיע לקהל עצום ברחבי העולם.

בפוסט זה, נדריך אותך בשיווק בפייסבוק למלונות. אנו צוללים לעומק מדוע פרסום במדיה החברתית חשוב, בודקים כיצד ליצור תוכן שיווקי מוצלח, מספקים משאבים שיעזרו לך לאורך הדרך ועוד.

אם אתה לא באופן אישי אוהד של מדיה חברתית, ייתכן שאתה שואל את עצמך, “האם אני באמת צריך דף פייסבוק עבור המלון שלי? האם זה שווה את הזמן והמאמץ?” ובכן, כן. זה הוא. עדיין אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר בעולם, כ -1.8 מיליארד אנשים פעילים בפייסבוק מדי יום. גודל הקהל הרחב ומאגר ההכנסות הפוטנציאלי צריכים להציב את השיווק בפייסבוק בראש סדר העדיפויות שלך כשמדובר במקסום מאמצי השיווק הדיגיטלי של המלון שלך.

היתרונות העיקריים של שיווק פייסבוק למלונות

באמצעות ניהול תוכן, פילוח דמוגרפי וקמפיינים הניתנים להתאמה אישית, מלונות שמשתמשים בפייסבוק מצליחים להשיג מטרות רבות בבת אחת. למעשה, מלונות שמתחייבים לשיווק בפייסבוק:

  • הישארו מחוברים יותר לאורחים על ידי עידוד ומענה למשוב.
  • בנה את המודעות למותג וקדם את מטרות החברה על-ידי שיתוף ערכי ליבה, מעקב אחר שיפורים ומתן תוכן למותג.
  • הרחב את תפוצת הקהל שלהם והעבר יותר עסקים למקום האירוח שלהם באמצעות CTAs שובה לב.
  • קדם חבילות, הנחות ותעריפים בלעדיים המגדילים את התפוסה ומגבירים את ההכנסות.
  • הגדל את נאמנות האורחים על ידי מתן תוכן מבוסס ערך לקהל המקוון שלהם.

בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שבו המדיה החברתית שולטת בזרם המידע שלנו, פייסבוק ממשיכה להוכיח שמדובר במשאב שלא יסולא בפז עבור בתי מלון.

יצירה ותחזוקה של דף עסקי בפייסבוק

כדי ליצור דף עסק בפייסבוק, תזדקק תחילה לדף אישי. לאחר הגדרת הפרופיל שלך, פשוט בחר “צור דף חדש” מהתפריט הנפתח ולהתחיל. משם תבחרו קטגוריה עסקית, תזינו את פרטי מקום האירוח שלכם ותוסיפו תמונות ותוכן אחר לפני שתשלחו הזמנות ותבנו את הקהל המקוון שלכם.

כדי לבנות דף עסק בפייסבוק שמייצר תנועה ומניע עסקים למלון שלך, פעל בהתאם להנחיות הבאות:

  • כלול את פרטי הקשר הנוכחיים.
  • כלול מיקום כדי לשפר את תוצאות החיפוש.
  • ודא שפרטי המאפיינים מדויקים ועקביים בכל הפלטפורמות.
  • כלול תמונות ברמה מקצועית.
  • הוסף וידאו “סיור רכוש”, פנורמות, או נוף קרוסלה 360 של המלון.
  • השתמש בקול מקצועי ונגיש בפוסטים שלך.
  • קשר פלטפורמות מקוונות אחרות ורישומי מלונות לדף שלך. כלול את TripAdvisor, חשבון האינסטגרם שלך ואת פרופיל מקום ה-Cvent שלך.

5 מהתכונות השיווקיות המשפיעות ביותר בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמה ידידותית מאוד למשתמש המספקת מידע רב וערכות לימוד לכל תכונת תוכן שהם כוללים. יצירת פרופיל מלא ועשיר בתוכן תעניק למקום האירוח שלכם מראה מקצועי ותעודד את הצופים לבלות יותר זמן בדף שלכם בזמן שהם חוקרים.

  • הודעות. ספק באופן קבוע מידע על שיפורים במלונות, שינויי מדיניות, הדגשות צוות, שירותים וכן הלאה. שתף תמונות של חגיגות צוות, אורחים מרוצים ומאמצי מכירות מלונות. עבור צוותי מכירות קטנים, או מנהלי שיווק עם לוחות שנה ארוזים, רישום מתוזמן יהיה מציל חיים. תזמן תוכן לפרסום מראש במהלך עונות עמוסות, חופשות או זמנים אחרים שבהם עדכון קבוע עלול להיות קשה.
  • פרומואים. שתף תוכן שמקדם חבילות לילה, אפשרויות לפגישות הכל כלול או קודי הזמנה מוזלים וקידום מכירות. שקול להציע קוד הנחה בלעדי כדי לעזור לעקוב אחר ההצלחה של המרות בפייסבוק. לדוגמה: “השתמש בקוד FBK10 כדי לקבל הנחה בלעדית של 10% עבור השהייה של 2 לילות בסתיו הקרוב”
  • סיפורים. בממוצע, למבוגרים יש טווח קשב שנמשך בין 8-12 שניות. כתוצאה מכך, סטוריז בפייסבוק הפכו לכלי שיווק מקוון אידיאלי שמקדם ושומר על מעורבות הלקוחות. הוסף ועדכן סיפורים בפייסבוק כדי לספק לצופים קטעים מהירים של תוכן מרתק. בנוסף ללכידת תשומת הלב, סרטונים קצרים יכולים לעזור למטיילים לקבל תחושה של רמת ההתלהבות של מקום האירוח שלכם ומסירות לשירות.
  • אירועים. השתמש בפייסבוק כדי לקדם אירועים המתרחשים במקום האירוח שלך או בקהילה המקומית. שים לב לעדכוני דפים מחשבונות מובילים, אטרקציות מקומיות, נהגי ביקוש באזור ודפי תיירות מקומיים. סביר להניח שלשכת המסחר האזורית שלך משתפת מידע רלוונטי על חדשות ואירועים בדף שלהם באופן קבוע. אישור הגעה לאירועי נטוורקינג מקומיים, גיוסי כספים ומיקסר. תוכלו גם להציג את רשימת האורחים לאירועים מראש. על-ידי סריקת רשימת אישורי הגעה מראש, תיתן לעצמך את ההזדמנות להכין חומרים שיווקיים ממוקדים.
  • ביקורות. קרא והגיב לביקורות של מלונות באופן עקבי. אמנם אין צורך להגיב לכל ביקורת, אך מלונות צריכים לשאוף להגיב לפחות ל-40% מהמשוב של האורחים, ותמיד להגיב לביקורות שליליות. התייחס לחששות והצע תגובה בונה בתמורה. הייה אדיב, אדיב ואדיב בתגובתך. בנוסף, כולל לוגו מקושר בחתימות דוא”ל של מלונות או מקורות רישום מקוונים אחרים יעזור להסיע את האורחים לפרופיל הפייסבוק שלך. שתפו חוות דעת מצוינות של אורחים ועודדו את האורחים שלכם להשאיר חוות דעת גם בפייסבוק.

פרסום חינם בפייסבוק

פייסבוק מציעה מגוון שירותי פרסום בתשלום, אך ישנן דרכים פשוטות וחינמיות לשפר את הנוכחות המקוונת ואת תפוצת הקהל שלך. על ידי שילוב של כמה אסטרטגיות פשוטות, אתה יכול להגדיל מאוד את נוכחות הקהל המקוון שלך מבלי להוציא דולרים שיווקיים יקרים.

  • פרסם תוכן חדש באופן קבוע. שמור על ההזנה שלך עדכנית, נקייה ומרתקת. פרסום עדכוני סטטוס סדירים, שיתוף מידע מהתעשייה או קידום אירועים מקומיים יבטיחו שתישאר רלוונטי בהזנות משתמשים.
  • תייג אנשים, עסקים ואירועים באזור שלך. על-ידי תיוג דפים, אנשים פרטיים ואירועים מתאימים של החברה, אתה מגדיל את התפוצה של הדף שלך. לא רק שעדכוני סטטוס ותוכן משותף יופיעו בפיד הראשי של המלון, הוא גם ישותף בפיד של אלה המתויגים, בהתאם להגדרות הפרטיות של המשתמש.
  • מחקר וכלול האשטאגים טרנדיים. נסו להישאר מעודכנים בהאשטאגים טרנדיים, במיוחד הקשורים לתעשיית האירוח והתיירות. כאשר הדבר רלוונטי ומתאים, כלול האגטאגים פופולריים בתעשייה או האשטאגים מקומיים פופולריים בפוסטים שלך כדי להרחיב את התפוצה שלו. אל תשלח דואר זבל למשתמשים שלך עם האשטאגים אינסופיים. במקום זאת, המשך לשאוף לייצור תוכן בעל ערך.
  • קדם שיתוף תוכן. צרו קמפיינים באתר שיעזרו לכם לעודד שיווק מקוון ומעורבות אורחים. הקימו לוח גיר בלובי המלון עם “ההאשטאג של השבוע” כדי לעודד את האורחים לפרסם ברשתות החברתיות. צרו תא צילום נושאי לסופי שבוע מיוחדים של אירועים או עודדו את האורחים לשתף את כל יעדי הכושר שהם עלולים לפגוע בהם במהלך שהותם.
  • פרסם מתנות ותחרויות אינטראקטיביות. ערוך תחרויות מקוונות ומתנות בדף הפייסבוק שלך. כדי להיכנס, עודדו את האורחים לסמן לייק בדף שלכם, לשתף את הפוסט שלכם ולכלול פיסת מידע, כמו פריט ארוחת הבוקר האהוב עליהם, כדי לקבל הזדמנות לנצח. כלול פרסים כמו “שהות לילה חינם בסוויטה”. הכרז על הזוכה גם במדיה החברתית, וצור קו רוחב של תוכן מרתק.

ככל שמלונות חדשים ממשיכים להיבנות, דפוסי הנסיעות מתפתחים ותקציבי השיווק של המלונות משתנים, מנהלי ההכנסות מוצאים את עצמם מחפשים את כל ההזדמנויות השיווקיות הזולות. על ידי הגברת מאמצי השיווק ללא עלות שלך, המלון שלך יוכל להקצות חלקים גדולים יותר מתקציב השיווק שלך לקמפיינים יקרים יותר, מה שיניב החזר השקעה משמעותי.

פרסום בתשלום בפייסבוק לצימר ומלון

בעוד שאפשרויות השיווק החינמיות של פייסבוק למלונות מועילות מאוד, האפשרויות בתשלום שהן מציעות ניתנות להתאמה אישית וקלות לשימוש. על ידי הגדרת קמפיינים פרסומיים בתשלום באמצעות ‘מנהל המודעות של פייסבוק’, מנהלי מלונות יכולים ליצור, לפלח ולעקוב אחר קמפיינים מקוונים במקום אחד.

מלונות יכולים להשתמש בכלי זה כדי:

  • צור והתאם אישית פרסומות ממוקדות ומרתקות.
  • ציין מתי והיכן יוצגו קמפיינים של מודעות.
  • נהל לוחות זמנים של מודעות.
  • ערוך מודעות בכל עת.
  • הישאר בשליטה על תקציבי המודעות.
  • עקוב אחר ביצועי הקמפיין.
  • בחר מתוך קריטריוני פילוח דמוגרפי נרחבים.
  • קדם מודעות כדי להגדיל את התפוצה של הקהל ולפרסם ביצועים.
  • הפעל קמפיינים בפייסבוק, במסנג’ר, באינסטגרם וב-Audience Network.

שקול להקצות חלק מתקציב השיווק שלך לפרסומות פייסבוק בתשלום. גלה את סגנונות המודעות הנפוצים ביותר עבור המותג שלך, שים לב אילו מודעות המתחרים שלך מציגים וסרוק מודעות מקוונות לאיתור מקומות אירוח המציעים שירותים דומים. השתמש ב-Facebook Business Manager כדי להפעיל קמפיינים מרובים של מודעות, לאפשר גישה מרובת משתמשים ולאבטח את הדפים שלך.

קידום ממומן בפייסבוק

9 דרכים לשיווק בפייסבוק למלונות וצימרים

מתוך הבנה ברורה של היתרונות ששיווק פייסבוק למלונות יכול לספק, תיישם שיטות עבודה מומלצות אלה כדי לחדד את אסטרטגיות השיווק המקוון שלך.

  • כוון את הקהל האידיאלי שלך. סקור נתוני הכנסות ודיווח ביצועים כדי לזהות את פלחי השוק הרווחיים ביותר שלך בעונות שונות. נתחו את משך תבניות השהייה, תנודות התפוסה ותאריכי הצורך. זהה את הקהלים האידיאליים למקום האירוח שלך וצור קמפיינים שיווקיים שנועדו לפלח אותם.
  • הגדר יעדים ועקוב אחר ביצועי הקמפיין. פייסבוק מתעדת ועוקבת אחר מדדי ביצועים שונים, כולל תפוצת פוסטים, מעורבות כוללת, קליקים, תגובות, לייקים, שיתופים וכו’. הגדר יעדים ויעדים שיווקיים כוללים עבור קמפיינים בודדים ועקוב באופן קבוע אחר הביצועים כדי לנכש אסטרטגיות לא מוצלחות.
  • פרסם תוכן המיישר קו עם זהות המותג ויעדי החברה. שתף ופרסם תוכן התומך באידיאלי המותג שלך, במטרות של חברת הניהול שלך ומציג סביבה מסבירת פנים.
  • כלול מילות מפתח ממוקדות של קידום אתרים כדי לשפר את תוצאות מנוע החיפוש. כלול מילות מפתח וביטויים בעלי נפח גבוה ותחרות נמוכה שיעזרו לדף העסק שלך בפייסבוק להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. Cross מקדם את אתרי המדיה החברתית שלך ברישום אתרים כמו TripAdvisor, Yelp או Hotels.com כדי לעזור להניע תנועה לפלטפורמות חברתיות ולדפים עסקיים.
  • מתכנני אירועים ממוקדים. פרסם הנחות קבוצתיות, ויתורים, חלל אירועים זמין ומתקנים כדי לפנות למתכננים. השקעה של קצת יותר זמן בשיווק אירועים ממוקדים יכולה ללכת דרך ארוכה עם מקבלי ההחלטות.
  • נצל את אפשרויות פילוח המודעות של פייסבוק. בין אם אתה מפרסם הנחות עונתיות על נסיעות לאתרי סקי או פרסום למסיבות כלה, פייסבוק מאפשרת למשתמשים לציין קריטריוני מודעות כדי להבטיח שקמפיינים ימוקדו בדמוגרפיה האידיאלית בחר את קהל היעד שלך בהתבסס על גיל, תפוסה, מיקום ופריטי תפריט רבים אחרים.
  • כתוב כותרות מהירות ומושכות את העין. הימנע מכתיבת פוסטים ארוכים דמויי חיבור או כולל מוך מיותר בתוכן מקוון.
  • קדם תכונות, הטבות ומתקנים ספציפיים למקום האירוח. לא משנה איפה אנחנו משווקים, אנחנו תמיד מנסים להערים על המתחרים. כלול מידע מפורט המבדיל אותך ממלונות אחרים באזור.
  • נצל כרטיסיות מותאמות אישית. ברגע שדף הפייסבוק שלך יגיע ליותר מ-2,000 לייקים, תוכל ליצור כרטיסיות דף מותאמות אישית שיאפשרו לך להתאים אישית את התוכן שלך.
קטגוריות מאמרים:
שיווק דיגיטלי