פורסם ע"י מדור פרסום
מרץ 31, 2020
77 Views
0 0

שיווק בפייסבוק ליועץ משכנתאות

עולם השיווק השתנה באופן דרמטי בשני העשורים האחרונים במידה רבה בשל הצמיחה והפיתוח של טכנולוגיות חדשות ופלטפורמות שיווק חדשות כמו פייסבוק ורשתות מדיה חברתית אחרות. בעידן התקשורת הדיגיטלית, יש מספר עצום של דרכים שבהן משווקים יכולים לקבל את המסר שלהם מול לקוחות פוטנציאליים הגולשים באינטרנט לקבלת מידע או פשוט להעביר את הזמן.

דרך יעילה ויעילה אחת לשווק ישירות לקהל היעד שלך היא באמצעות שימוש מודעות פייסבוק.

הפופולריות וההשפעה של פייסבוק גדלו באופן אקספוננציאלי מאז הקמתה בפברואר 2004. היו 2.7 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים ברבעון השני של 2022, והמספרים צפויים לגדול ככל שפייסבוק תרחיב את הרשתות החברתיות שלה לתחום הגיימינג האלקטרוני עם תחרויות בשידור חי ועוד בין חברים.

עסקים בכל הצורות והגדלים אבל במיוחד אלה בשירותים פיננסיים כגון למתווכי משכנתאות ומלווים שבוחרים לאמץ התקדמות טכנולוגית ופלטפורמות כמו מודעות פייסבוק ופייסבוק יש הזדמנות לרכוש לקוחות ביעילות ובמספרים עצומים, בשל המספר העצום של משתמשי פייסבוק, מודעות אלה יהיו גלויות.

כיצד פועלות מודעות פייסבוק

מודעות פייסבוק הן פלטפורמת פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) שבה, כמו במודעות Google, אתה יכול לבחור לשלם רק אם וכאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. פעולה זו ידועה כהצעות מחיר של CPC (עלות לקליק).

יש לך גם אפשרות לשלם עבור הפרסום שלך בפייסבוק על בסיס עלות לאלף חשיפות (עלות למייל) לפיו אתה משלם עבור כל 1,000 חשיפות (הופעות) של המודעה שלך ללא קשר למספר הקליקים שהם מקבלים.

מודעות פייסבוק פועלות על בסיס מכירה פומבית לפיה הסכום שאתה מציע לקליק או לכל 1,000 חשיפות ישפיע על התדירות שבה המודעות שלך מוצגות.

מפרסמים בפייסבוק יכולים ליצור את המודעות בעצמם באמצעות ממשק השירות העצמי של פייסבוק או לשכור את השירותים של מנהל המודעות של פייסבוק.

ישנם סוגים שונים של מודעות הזמינות בפלטפורמת מודעות פייסבוק ואלה מאפשרות למפרסמים לבחור אם הם רוצים לקדם את דף הפייסבוק שלהם, פוסטים בודדים בדף הפייסבוק שלהם או באתרים שלהם.

מודעות יכולות להיות מורכבות מתמונות, טקסט וסרטונים והן יכולות להופיע בהזנות החדשותיות של אנשים או, בשולחנות עבודה, כמודעות בסרגל הצד.

לצד מודעות שמופיעות באתר הראשי של פייסבוק, ניתן להגדיר מודעות שיופיעו גם באינסטגרם – פלטפורמה בבעלות פייסבוק, ובתוך פייסבוק מסנג’ר.

איתור קהל היעד שלך

מודעות פייסבוק כל כך יעילות מכיוון שהן מאפשרות לך לפלח אנשים על סמך מגוון גורמים כגון מיקום, גיל, סטטוס מערכת יחסים, עיסוק, תחביבים, תחומי עניין, חברות שהם עוקבים אחריהן, רמת הכנסה, מצב הורי ועוד.

רמה מדויקת זו של פילוח מתאפשרת מכיוון שפייסבוק אוספת כמות עצומה של נתונים על המשתמשים שלה מהמידע שהם חושפים בפרופילים שלהם ומניתוח על התנהגות המשתמשים.

הפרסום המדויק הצעת המודעות של פייסבוק שימושית במיוחד למתווכי משכנתאות ולמלווים מכיוון שהיא עשויה לאפשר לך לפלח לקוחות בדמוגרפיה האופטימלית לעניין ברכישה, ובכך להגדיל את הסיכויים הכוללים להמרה.

לדוגמה, אם אתה כמתווך משכנתאות או מלווה רצית לפלח נשים בשנות ה-20 וה-30 המאוחרות לחייהן, המתגוררות בדאלאס, טקסס, בעלות תואר, ונמצאות כעת במערכת יחסים מרחוק, מודעות פייסבוק מאפשרות לך לעשות זאת.

בעוד שרמת הדיוק של פילוח הצעות פייסבוק טובה, מתווכי משכנתאות יצטרכו להתאים את הגישה שלהם כל הזמן, ולהתאים אותה במיוחד לסוגים שונים של קונים פוטנציאליים. לדוגמה, רוכש בית מנוסה יותר עשוי כבר יש מושג נהדר של מה הם רוצים ולכן צריך מעט מאוד עזרה או הדרכה. מצד שני, קונה דירה חדשה עשוי להזדקק להדרכה נוספת מברוקר כך שפרסום עבור לקוחות אלה עשוי להזדקק להיות מעמיק יותר.

מדיה חברתית בכלל ומודעות פייסבוק הן באופן ספציפי כלים נהדרים של שיווק,
פרסום וחשיפה כאשר נעשה בהם שימוש נכון.

שותפת הסוכנות שבסיסה בצפון טקסס יכולה לעזור לך להפעיל כלים אלה ולהכניס אותם לשימוש בדרכים היעילות והיעילות ביותר עבור העסק שלך.

פילוח מחדש ומודעות פייסבוק

שיווק עקבי ומתמשך באתרים כמו פייסבוק הוא הכרחי לחלוטין לעידן הטכנולוגי של היום מכיוון שלא כל מי שמבקר באתר שלך בפעם הראשונה יגיש פנייה.

עם השימוש בכלי פילוח מחדש של מודעות פייסבוק שותף סוכנות יכול לעזור לך להישאר מול אנשים שלא מצליחים להמיר בביקור הראשון שלהם באתר שלך – גם אם הביקור הראשון שלהם באתר שלך לא היה כתוצאה מלחיצה על מודעת פייסבוק.

שיטות תקשורת מרובות

פייסבוק היא כמו וולטרון, יש לה כל כך הרבה חלקים בודדים וחלקים נעים שניתן לתמרן בדיוק לזווית הנכונה. אבל זה כאשר כל החלקים האלה באים יחד כי זה הכי יעיל.

אל תפחד להשתמש בערוצי תקשורת מרובים. לא כולם אוהבים למלא טפסים מקוונים ולא כולם נהנים לדבר בטלפון. יש אנשים שאוהבים הודעות SMS וחלק לא.

האם מודעות פייסבוק באמת עובדות?

כן.

שיווק בפייסבוק מציעות דרך מצוינת ליצור לידים למשכנתאות לעסק שלך. בשילוב עם הידע המומחה של שותף הסוכנות, אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי לזהות באופן פוטנציאלי את קהל היעד המדויק שלך על ידי מגוון מדדים, להתאים קמפיינים שיווקיים במיוחד לכל או לחלק מהקהל הזה, ולשים מול החומרים השיווקיים שידברו ישירות למה שהקונה הזה רוצה – יצירת קשר איתם במגוון דרכים: מדיה חברתית, טקסט, דוא”ל ועוד.

קטגוריות מאמרים:
שיווק דיגיטלי