פורסם ע"י מדור פרסום
מאי 18, 2022
36 Views
0 0

אינסטגרם לעסקים: 10 דברים שאתה צריך לדעת

אינסטגרם היא כלי שיווקי רב עוצמה עבור העסק שלך. הנה איך להפיק ממנו את המרב.

 

  • אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית שיכולה לשמש גם ככלי שיווק עסקי רב ערך.
  • צור חשבון עסקי באינסטגרם ולאחר מכן השתמש בתמונות, סרטונים חיים והאשטאגים כדי לשווק את העסק שלך.
  • פרסם את העסק שלך באמצעות מודעות אינסטגרם והשתמש בפונקציית המכירה של הפלטפורמה כדי למכור את המוצרים שלך.
  • מאמר זה מיועד לבעלי עסקים קטנים ומשווקים שרוצים להשתמש באינסטגרם כדי לצמוח ולשווק את העסקים שלהם.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית מובילה מבוססת תמונות, אבל היא עושה יותר מאשר לעדכן אותך בהרפתקאות החברים שלך. משפיענים ועסקים קטנים משתמשים באינסטגרם ככלי לחיבור קהל, מעורבות ומכירות.

התכונות העסקיות החזקות של אינסטגרם זמינות רק אם אתה יוצר חשבון עסק או יוצר. אנו נחקור את הגדרת החשבון העסקי שלך באינסטגרם ונראה לך כיצד לנצל את כלי החיבור, המעורבות והמכירות המובילים של אינסטגרם.

כיצד ליצור חשבון אינסטגרם עסקי

אם עדיין אין לך חשבון אינסטגרם, תיצור חשבון אישי ותמיר אותו לפרופיל עסקי. אם כבר יש לך חשבון אינסטגרם, קל להמיר אותו לחשבון עסקי.

צור חשבון אינסטגרם חדש.

אם עדיין אין לך חשבון אינסטגרם, הנה מה לעשות:

  1. הורד את אפליקציית אינסטגרם לנייד עבור iOS, Android או Windows Phone בטלפון החכם או הטאבלט שלך. (ניתן לגשת לאינסטגרם גם דרך דפדפן אינטרנט, אך הפונקציות שלו מוגבלות.)
  2. הקש על הירשם.
  3. הזן את כתובת הדוא”ל שלך. באופן אידיאלי, השתמש באימייל העסקי שלך או בדוא”ל המיועד לחשבונות המדיה החברתית של העסק שלך . אתה יכול גם להיכנס לפייסבוק אם כבר יש לך חשבון עסקי שם.
  4. בחר שם משתמש וסיסמה.
  5. כעת יש לך חשבון אינסטגרם “אישי” שתוכל להמיר לפרופיל עסקי.

המר את פרופיל האינסטגרם האישי שלך לפרופיל עסקי.

ברגע שיש לך חשבון אישי, קל להמיר אותו לפרופיל עסקי.

  1. פתח את אינסטגרם והקש על תמונת הפרופיל שלך בפינה השמאלית התחתונה.
  2. הקש על תפריט (שלוש שורות) בצד ימין למעלה.
  3. הקש על הגדרות.
  4. הקש על חשבון.
  5. גלול מטה והקש על עבור לחשבון מקצועי > המשך.
  6. בחר את הקטגוריה העסקית המייצגת בצורה המדויקת ביותר את הארגון שלך.
  7. הקש על סיום. 
  8. הקש על עסקים > הבא. (או הקש על יוצר אם אתה מפיק תוכן או משפיע.)
  9. סקור את פרטי הקשר העסקיים הציבוריים שלך ובצע את כל העריכות הנדרשות. הקש על הבא.
  10. לחלופין, הקש על התחבר לפייסבוק ופעל לפי ההנחיות. אינסטגרם ממליצה לך להתחבר לדף העסקי שלך בפייסבוק כדי לנצל את מלוא היתרונות של הכלים העסקיים של אינסטגרם, כגון חיזוק הפוסטים והסיפורים שלך והגדרת קניות באינסטגרם.
  11. עקוב אחר השלבים להגדרת החשבון המקצועי שלך, כולל השלמת הפרופיל שלך, בחירת עסקים אחרים לעקוב אחריהם באינסטגרם , הזמנת חברים לעקוב אחר החשבון שלך, וחקירת כלים מקצועיים כמו תובנות (ניתוח לגבי מצב התוכן שלך) ויצירת מודעות.
  12.  הקש על סיום כדי לסיים את יצירת הפרופיל המקצועי שלך.

כיצד להשתמש באינסטגרם לעסקים

בין פוסטים, מודעות וסיפורים, לא חסרים כלים פוטנציאליים עבור פרסום בפייסבוק + פרסום לעסקים קטנים באינסטגרם. הנה כמה עקרונות בסיסיים שיעזרו לך להתחיל להשתמש באינסטגרם לעסקים.

1. הוסף תמונות במראה מקצועי.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות, ולכן חיוני לשתף תוכן מרתק חזותית. תמונות כלליות לא יחתכו את זה. צלם תמונות, ערוך אותן והקדיש זמן להבטיח שאתה יוצר רשת מגובשת באינסטגרם.

כדי להוסיף פוסט תמונה חדש:

  1. הקש על צור (סימן פלוס) בחלק העליון של המסך.
  2. בחר פרסם.
  3. הקש על סמל המצלמה כדי לצלם תמונה חדשה, או בחר תמונה מתוך המצלמה שלך.
  4. הקש על הבא כדי לבחור מסננים ואפשרויות עריכה.
  5. הקש על הבא ולאחר מכן כתוב כיתוב, תייג אנשים והוסף מיקום.
  6. לחלופין, בחר לשתף את הפוסט בפייסבוק, טוויטר ו-Tumblr.
  7. הקש על הגדרות מתקדמות כדי לשלוט בנראות של ספירת לייקים וצפייה, לבטל תגובות ועוד.
  8. כשתהיה מרוצה, הקש על שתף כדי לשתף את פוסט התמונה שלך.

טיפים וטריקים באינסטגרם

עקוב אחר הטיפים הבאים כדי להפיק את המרב מחשבון האינסטגרם העסקי שלך:

  • אל תנסה לשים קישורים בכתוביות באינסטגרם. הפרופיל שלך הוא המקום היחיד שבו אתה יכול לשתף קישור עובד שלוקח משתמשים לאתר אינטרנט. קישורים לא עובדים בכתוביות או בתגובות לתמונות. אם ברצונך להפנות אנשים לאתר מסוים, שנה את קישור ברירת המחדל בביוגרפיה שלך לכתובת ה-URL הזו, וציין בכיתוב שהקישור נמצא בביוגרפיה שלך.
  • ודא שפוסטים קשורים למותג שלך. זה יכול להיות מפתה לשתף תמונות של אוכל, אופנה ובעלי חיים מכיוון שהם פופולריים בפלטפורמה. אבל אם לעסק שלך אין שום קשר לדברים האלה, זה עלול לגרום לך להיראות מופרך ולבלבל את העוקבים שלך.
  • הפעל מתנות ומבצעים. פרסם תמונה המפרסמת את המתנה, המכירה או התחרות שלך, ובקש מהמשתמשים לפרסם מחדש את התמונה עם האשטאג מותאם אישית ספציפי להכנס. חפש את ההאשטאג כדי לראות מי פרסם אותו מחדש ובחר מנצח. קידומי מכירות מאפשרים ללקוחות ולעוקבים שלך לשווק עבורך את המותג שלך על ידי דיבור על הקידום שלך בפרופילים שלהם, ולגרום יותר אנשים לפרופיל שלך. אם תחליט לערוך תחרות או הגרלות, הקפד לעקוב אחר ההנחיות של תחרות מדיה חברתית .
  • הגיבו לתגובות של עוקבים. כשאנשים מגיבים על התמונות שלך, הקפד להשיב. אינטראקציה עם לקוחות ועוקבים מראה שאתה שם לב ואכפת לך ממה שהם אומרים. סביר יותר שהם ימשיכו לעקוב אחריך וליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלך אם הם יודעים שהם חשובים לך.
  • הטמע פוסטים באינסטגרם באתר האינטרנט שלך. מגרסת שולחן העבודה של אינסטגרם, אתה יכול לקבל קוד הטמעה להוספת תמונות וסרטונים ספציפיים לאתר החברה שלך. זה מראה למבקרים שאתה פעיל באינסטגרם ויכול לעזור לך להשיג יותר עוקבים. בחר את התמונה שברצונך להטביע, לחץ על עוד (שלוש נקודות) בפינה השמאלית התחתונה ולאחר מכן בחר הטמע . זה מעלה תיבה עם קוד ההטמעה ונותן לך אפשרות להציג את הכיתוב. משם, העתק והדבק את הקוד לאן שאתה רוצה שיגיע לאתר שלך.
  • השתמש במשפיעני אינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך. משפיענים יכולים לשמש כשגרירי מותג עבור העסק שלך. משפיענים הם אנשים עם עוקבים משמעותיים באינסטגרם. מצא משפיענים שמתאימים באופן טבעי ואורגני לעסק שלך ואשר יתלהבו באמת מקידום המוצרים שלך. אתה תשלם לכמה משפיענים, בעוד שאחרים יקבלו מוצרים בחינם כפיצוי.
  • שתף פוסטים ישירות לסיפור שלך. אם לקוח מפרסם תמונה של המוצר שלך, שתף את הפוסט ישירות לסטורי שלך כדי להדגיש את המוצר ואת הלקוח שלך. עם תכונה זו, עסקים קטנים יכולים ליצור אינטראקציה עם עוקבים תוך כדי קידום המוצרים או השירותים שלהם.
  • השתמש בסקרים ובתכונות אחרות בסיפורים שלך. אינסטגרם מציעה תכונות אינטראקטיביות רבות לבניית שיחות ומערכות יחסים מקוונות. לדוגמה, השתמש במדבקת השאלות האינטראקטיביות בסיפורי אינסטגרם כדי שהעוקבים יוכלו לשלוח שאלות כדי שתוכל לענות עליהן. זוהי דרך מהנה וקלה ליצור אינטראקציה עם העוקבים שלך.
  • השתמש בוידאו. לאינסטגרם יש כמה דרכים לשלב וידאו. סלילים הם סרטונים אנכיים שאליהם ניתן לגשת מהלחצן התחתון המרכזי של אפליקציית אינסטגרם לנייד. הם נמשכים עד 60 שניות ומהווים דרך מצוינת להציג מוצרים חדשים, להדגיש את העבודה שלך או ליצור קשר עם לקוחות . סרטוני פיד באינסטגרם יכולים להיות באורך של עד 60 דקות והם מצוינים לתוכן ארוך. (סרטוני פיד החליפו את IGTV, פורמט הווידאו הארוך הקודם של אינסטגרם.) סרטוני אינסטגרם בשידור חי וסרטוני סטוריז באינסטגרם הם אפשרויות נוספות.

 

 

קטגוריות מאמרים:
שיווק דיגיטלי