פורסם ע"י מדור פרסום
מאי 16, 2021
65 Views
0 0

איך פועלות מודעות PPC? 13 שלבים לקמפיין פי פי סי

PPC מייצג את Pay Per Click, זהו מודל של שיווק באינטרנט שבו מפרסמים משלמים על המודעה שלהם בכל פעם שהמודעה שלהם לוחצת. המודעה מופיעה כאשר קריטריוני חיפוש משתמשים תואמים למילות המפתח המקושרות למודעות. מודעות אלה מופיעות ב- SERP (דפי תוצאות של מנוע חיפוש). ייתכנו מטרות שונות של קמפיין PPC על ידי ציפייה ממשתמש מקוון ללחוץ על המודעה ולהמיר אותה להפניה כרוכש, להגדיל את התנועה באתר וכו ‘.

קרא עוד מזה ppc

מהו קמפיין PPC? כשמפרסם יוצר את המודעה הוא מציע במילת המפתח שעבורה הוא רוצה להפעיל את המודעה. מלבד מחיר הצעת המחיר, פלטפורמת הפרסום בוחנת גם גורמים שונים כגון איכות המודעות והרחבות המודעות כדי לקבוע איזו מודעה מתאימה למיקום הגבוה ביותר. אז זה לא רק להגדיר פעם אחת להתחיל עם קמפיין PPC. זה מדיד וניתן למעקב.

אתה יכול לבדוק את ביצועי הקמפיין שלך על ידי התבוננות במדדים השונים כמו חשיפות, קליקים, המרות וכו’ וביצועי המודעות שלך במכשירים ובמיקומים שונים. אז אם אתה רוצה להצליח בפרסומת דיגיטלית אז אתה צריך לדעת איך להשיק קמפיין PPC מוצלח בדרך הנכונה.

מבולבל על ידי פרסום בתשלום לפי קליק? אתה לא היחיד. יחסית קל להתחיל עם מודעות Google, אבל לשלוט בפלטפורמה זה הרבה יותר קשה.

במאמר זה, נסביר כיצד להתכונן לקמפיין מודעות PPC, המעניק לך את התוכנית להצלחה עם פרסום בתשלום.

כיצד להפעיל קמפיין PPC?

להלן הצעדים הבסיסיים שעליך לנקוט כדי ליצור קמפיין PPC. חלקם קלים יותר מאחרים, אך כולם חיוניים אם אתה רוצה להפיק את המרב ממודעות Google.

1. הגדר את המטרות שלך

ללא מטרה מסיימת, לתוכנית שלך אין כיוון. התחל על ידי הבהרת מה אתה רוצה להשיג עם קמפיין פרסום זה. האם אתה רוצה מבקרים נוספים באתר? עוד מנויי דוא”ל? עוד לקוחות? הגדר את המטרות העסקיות שלך לפני שתמשיך הלאה.

2. קביעת התקציב

תשלום עבור כל קליק יכול להצטבר במהירות, אז אתה צריך להיות מוכן. אלא אם כן יש לך את המותרות של תקציב מסיבי, אתה חייב תמיד לנסות לייעל את הקמפיין שלך כדי למנוע הוצאה מבוזבזת. שקול את התעשייה שלך, את המתחרים שלך ואת מילות המפתח בעת הגדרת התקציב שלך.

3. הגדרת קהל היעד שלך

למי אתה מוכר? אתה מבין את הצרכים שלהם ואת נקודות הכאב שלהם? באמצעות קמפיינים מרובים, באפשרותך לפלח פלחי קהל שונים. לדוגמה, אתה יכול לפרסם מוצרים זכר ונקבה בנפרד.

עם זאת, שניהם ייכשלו בצורה מרהיבה אם אתה לא מכיר את השוק שלך. התחל על-ידי יצירת אישיות קונים מפורטת, המסייעת להנחות את מאמצי השיווק שלך. על-ידי חפירה עמוקה בפלטפורמות מדיה חברתית, קבוצות נישה ופורומים, תוכל לגלות יותר על האנשים שברצונך לשרת ולאחר מכן לחדד את הפרסונות הללו כדי לקבל נקודת מבט ברורה יותר על קהל היעד שלך.

4. זיהוי מילות מפתח יקרות ערך

כדי שהקמפיין יצליח, עליך לבחור מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לעסק שלך, וגם לצרכים של קהל היעד שלך. תארו לעצמכם שאתם אחד מהם – באילו מונחי חיפוש הם משתמשים כדי למצוא את הפתרונות שאתם מציעים?

5. צמצום השדה עם מילות מפתח שליליות

במקום לבזבז כסף על קליקים לא רלוונטיים, הישאר ערני על-ידי הוספת מילות מפתח שליליות לקמפיין שלך. פעולה זו תסנן את כל הלידים הלא מאושרים המשתמשים במונחי חיפוש דומים אך שאינם קשורים, כך שהמודעה תוצג רק לאנשים שעשויים לקנות ממך בפועל.

6. זיהוי פרסום תחרותי

בעוד שחלק מהחברות מזכירות מותגים אחרים בשמם, אחרות בוחרות להישאר מעורפלות כדי שלא יקדמו בשוגג את יריביהן. כאשר יש לך הבנה טובה של הקהל שלך, אתה יכול להשוות את המותג שלך לטובה לתחרות, מה שהופך את המודעות שלך לאטרקטיביות יותר להפניות פוטנציאליות.

7. מיטוב דף הנחיתה שלך

קבלת הקליק היא ההתחלה, אבל אם משתמשים מגיעים לדף נחיתה שאינו קשור לחלוטין למודעה או לצרכים שלהם, הם לא יסתובבו לאורך זמן.

דף הנחיתה שלך חייב להתמקד ב- CRO (מיטוב שיעור המרה). באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים:

  • בחירת מילות מפתח להמרה גבוהה
  • כלול גרפיקה איכותית
  • השתמש בשפה משכנעת וקריאה חזקה לפעולה (CTA)

דף נחיתה ממוטב יכול להגביר את קצב הקליקים שלך ולהגדיל את ההמרות, ולעזור לך להפוך הפניות לרווחים.

8. מעקב אחר המרות

בין אם אתם להקה של איש אחד עם תקציב דל או חברה ענקית עם כיסים עמוקים, אל תתעלמו ממעקב אחר המרות. על ידי התקנתו באתר שלך, אתה יכול לקבוע אם המודעות שלך מתורגמות למדידות הצלחה אמיתיות בצורה של לידים, מנויים ומכירות.

ביצוע ניתוח שוטף כאן יעזור לך למצוא את מילות המפתח והמודעות היעילות ביותר, שיעזרו לך לצמצם את ההפסדים שלך ולהשקיע בתחומים שמפיקים תוצאות.

9. התמקדו בערוצים שעובדים

עבור עסקים מסוימים, ייתכן שעדיף להשקיע בפרסום במדיה החברתית, כגון מודעות פייסבוק ומבצעים בלינקדאין או בטוויטר. אחרים עשויים לגלות שהם מסתדרים טוב יותר ברישומים של מנועי חיפוש או באתרי שותפים. אלה יכולים לעבוד על בסיס PPC או עלות לאלף חשיפות (עלות לאלף חשיפות).

נתח את התוצאות שלך בתקופה המוקדמת והתאם לפי ההתאמה. זה יכול להיות המקרה שאתה יכול ללהטט שניהם עם הצלחה. עם זאת, אל תפחד למקד את המאמצים שלך בערוץ הרווחי ביותר.

10. רשת חיפוש לעומת רשת תצוגה

ברשת החיפוש של גוגל, אתה יכול להפעיל מודעה במקומות שונים:

  • לצד תוצאות החיפוש האורגניות
  • במפות גוגל, קניות בגוגל וכו ‘.
  • באתרי האינטרנט של שותפי החיפוש של גוגל

רשת התצוגה מעט שונה. זה עוזר למותג שלך להגיע לאנשים בזמן שהם גולשים. ייתכן שהדבר בכל אפליקציה, אתר אינטרנט או מכשיר. עם הזמן, אתה יכול לקבוע איזו שדרה עובדת הכי טוב עבורך והמטרות שלך.

11. למד מהמתחרים

אף חברה לא פועלת בחלל ריק. במקום להתעלם מהמתחרים שלך, נסה ללמוד מהם. בעזרת ניתוח מעמיק של מתחרים, תוכל ללקט תובנות שעוזרות לך לשפר את האסטרטגיות והשיטות שלך.

ברגע שתהיה לך הבנה טובה יותר של המודעות, דפי הנחיתה, מילות המפתח, ההצעות וכו ‘, תמצא דרכים לייעל את משפך ההמרות שלך.

12. קביעת הצעות מחיר של מכשירים

בעוד שרוב האנשים כבר קונים בניידים שלהם, רבים עדיין מעדיפים להשתמש בשולחן העבודה. לעתים קרובות, אנשים גולשים בנייד, אך משלימים רכישות במחשב שולחני או במכשיר טאבלט.

אתה יכול להתאים את הצעות המחיר שלך ברמת הקמפיין, או ברמת קבוצת המודעות אם אתה רוצה להתאים כל הצעת מחיר של מכשיר בנפרד. הכרת הקהל שלך תעזור לך בהחלטות אלה.

13. לזהות את כלי הדיווח הנכון

פרסום בתשלום הוא אף פעם לא משימה ‘להגדיר ולשכוח’. עליך להשגיח מקרוב על כל הקמפיינים ולנתח את המדדים העיקריים כדי לקבוע אם המודעות שלך מצליחות.

קטגוריות מאמרים:
שיווק דיגיטלי