פורסם ע"י מדור פרסום
ספט 2, 2021
84 Views
0 0

איך אדע אם אני קופירייטר טוב?

יש הרבה דברים שאתה יודע עכשיו. אתה מכיר את המין שלך. אתה יודע את הגיל שלך, אני מקווה. אתה גם יודע מה או את מי אתה אוהב ולא אוהב. הדברים האלה חשובים. הבנה בסיסית של עצמך הכרחית כדי להתקדם בחיים. אבל איך אתה יודע שאתה אמור להיות קופירייטר? (קופירייטר מה זה) מה הסימנים?

יש אנשים שאומרים שהם תמיד ידעו שהם ילמדו משפטים, רפואה, הנדסה וכו ‘. עבור אחרים, הוריהם הכריחו אותם ללמוד אותו או דחפו אותם בעדינות ללמוד אותו. עבור אחרים, משהו קרה להם בשלב מוקדם בחיים וזה גרם להם לרצות להיכנס למקצוע מסוים. מישהו אמר פעם שכילדה היא ראתה את אמה חולה, לעבור מרופא אחד לשני עד שהיא מתה. לאחר מכן, היא החליטה להיות רופאה בעתיד. היא נשבעה תמיד לדאוג ליקיריה.

אז איך אתה יודע שאתה אמור להיות קופירייטר? מהם הסימנים שיש להיזהר מהם? זוהי הזדמנות מצוינת למצוא את הנתיב שלך, כמו שאומרים. כדי לגלות מה נולדת לעשות! יש באמת הרבה דברים שצריך להיזהר מהם בזהירות. אם אתה מבחין בהם בעצמך, אז הגיע הזמן לטפח את הדברים האלה, לגדל אותם עד שאתה בסופו של דבר למלא את הייעוד שלך. כלומר אם אתה רוצה להיכנס לעולם המרגש של קופירייטר פרסום!

אם אתה אמור להיות קופירייטר יהיה לך חוש הומור טוב.

הומור חשוב בחיים. זה קשור ליכולת לראות את הצד המצחיק של מצב שנראה די רע. זה גם קשור לא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות כל הזמן. הומור הוא דרך קלה לזכות בהערצה ובתשומת לב של אנשים. קופירייטר מצליח משתמש במינון טוב של הומור בעת כתיבת עותק פרסום. תחשוב על מודעות הטלוויזיה שגרמו לך לצחוק או לחייך, מודעות הרדיו האלה שהן כל כך טיפשות שאתה לא יכול שלא למצוא אותן מצחיקות, בכל פעם שאתה מקשיב להן. שלטי החוצות האלה שאתה נוסע לידם ברחוב ופונים לאחור להסתכל בזמן שאתם מחייכים בשקט לעצמכם. המודעות המצחיקות שאתה רואה באינטרנט שאתה לא יכול שלא לשתף עם החברים ובני המשפחה שלך. כולם נוצרו על ידי קופירייטר ומנהל אמנותי שיש להם חוש הומור טוב. יום העבודה הממוצע של קופירייטר יכול להיות קדחתני ומלחיץ. ימי עבודה / שעות עבודה ארוכים ולפעמים בלתי צפויים. חוש ההומור שלו עוזר לו להתמודד, בין היתר.

אתה תאהב לכתוב.

זה צריך להיות ראשון ברשימה אבל אני חושב שזה מובן מאליו, באמת. אם אתה אמור להיות קופירייטר – זה לכתוב למחייתך – אתה חייב לאהוב לכתוב את עצמו. אחרת כל יום עבודה שלך יהיה אומלל. ואת המועדים ההדוקים ידחפו אותך מעבר לקצה כי אתה תכתוב כל יום עבודה עבור מותגים רבים מאוד. אתה תכתוב כדי לפתור את בעיות השיווק המציקים שלהם. אתה תכתוב כדי לגרום להם למכור יותר מוצרים. אתה תכתוב כדי לקזז את הכוח של המתחרים שלהם. אתה תכתוב כדי לגרום להם להיראות טוב. והם לא יהיו מרוצים ויבקשו ממך לכתוב עוד יותר. אתה תשאל מה בדיוק הם רוצים וחלקם יגידו לך שכאשר תכתוב מה שהם רוצים, אז הם ידעו. וזה עד אז, פשוט להמשיך לכתוב אפשרויות רבות ושונות. אם אתה לא אוהב את אמנות הכתיבה כבר, אתה תהיה מתוסכל מאוד.

אתה תאהב מילים ותבין את כוחן לטוב ולרע.

מילים יכולות לפתור בעיות גדולות. אבל מילים יכולות גם ליצור בעיות גדולות. אם אתה אמור להיות קופירייטר, אתה תאהב ותכבד את הכוח המדהים של המילים. כמה מילים מעוצבות היטב ומתוזמנות היטב יכולות לתרום לגרום לצרכנים לאהוב ולכבד מותג, אבל מילה או שתיים נטולות טיפוח יכולות לגרום להם לשנוא מותג ואפילו להפסיק לרכוש את מוצריו. במילים אחרות, מותג יכול להרוויח כסף בגדול עם הפרסום שלך והם יכולים גם להפסיד כסף בגדול. פשוטו כמשמעו, הכל יכול לקרות!

יהיה לך צד רגשי ותדע איך לרתום אותו.

כשאישה בוכה אומרת לך משהו, אתה נוטה להתרגש, נכון? מה אם אתה אוהב את הגברת הזאת והיא לא נוהגת לבכות רק כדי למשוך את תשומת לבך? אתה תתרגש יותר חזק, נכון? זה כוחו של הרגש. הרבה נשים שולטות באמנות השימוש ברגשות כדי להשיג את מה שהן רוצות. בין אם אתה זכר או נקבה, אם תהיה קופירייטר טוב, אתה תשלוט באמנות הזו. תשתמש בו ביצירת פרסום שישכנע את הצרכנים היעדים ויביא אותם להיפרד מהכסף שהרוויחו בעמל רב. אתה חייב להיות מסוגל לגרום להם לחשוב עמוקות. צחק. בכה. משהו. כל עוד זה גורם להם לקנות. מחקרים הראו כי צרכנים לא קונים מסיבות הגיוניות, הם קונים מסיבות רגשיות. אז אם אתה לא יכול לשכנע עם רגשות שיש להם בסיס מוצק, הם מאוד לא סביר לקנות ולהמשיך לקנות. כמובן, סוג הרגש שאתה מכוון אליו תלוי בקהל שאתה מפלח, במוצר, בשירות או ברעיון שאתה מוכר ובתחרות.

אתה תהיה רגיל לקרוא בהרחבה.

אם אתה אמור להיות קופירייטר, אתה תהיה קורא. וגם קורא רחב. חדשות. היסטוריה. אמנות. מדע. כל דבר שאתה יכול להניח את הידיים על. האם אתה סבלני מספיק כדי לקרוא אפילו ספר משעמם לכאורה עד הסוף? תמיד יש משהו שאפשר ללמוד מכל ספר. קריאה נרחבת תרחיב את נקודת המבט הכללית שלך. וכמו שאומרים, כדי לכתוב טוב אתה חייב לקרוא היטב.

אחרון, אבל בהחלט לא פחות…

אתה תהיה צופה נלהב של החיים סביבך.

אם אתה אמור להיות קופירייטר, אתה תהיה רגיל להתבונן באנשים ודברים סביבך בעניין רב. התבוננות זו תיתן לך קצת הבנה של טבעם של אנשים ודברים סביבך. תוכלו גם לקבל תובנה על הפחדים של אנשים, הרצונות והמניעים שלהם. תובנה זו היא כלי מרכזי שבו קופירייטר משתמש כדי ליצור קמפיינים פרסומיים מוצלחים למותגים.

אז אני שואל, אתה חושב שנועדת להיות קופירייטר?

קטגוריות מאמרים:
שיווק דיגיטלי