פורסם ע"י מדור פרסום
מרץ 31, 2021
385 Views
0 0

3 טיפים עבור כתיבת קורות חיים

כתיבת קורות חיים – קורות החיים הם הדבר הראשון שהמעסיק יראה ולכן כדי להרשים ולהבליט את עצמנו אל מול מעסקים פוטנציאלים נדרש ידע בכתיבת קורות חיים , אם נרצה להתקבל למשרה שבה אין לנו כלל ניסיון בעבר צריך לדעת כיצד להציג בקורות חיים שהכישורים שצברנו אכן יתאימו לאותה משרה נחשקת.

כתיבת קורות חיים

צעד ראשון בכתיבת קורות חיים הוא לכתוב כותרת אשר תתאים למשרה ולא כותרת כללית של “קורות חיים” וע”י כך המעסיקים ידעו לשייך את קורות החיים שלכם למשרה הרלוונטית והיא לא “תאבד” בדרך. פעמים רבות ישנו תהליך אוטומטי אשר סורק את קורות החיים שלך ובלי ציון בכותרת לאיזה משרה הגשתם מועמדות קורות החיים שלכם פשוט לא יעברו לגורם המתאים.

רלוונטיים לתחום

צעד שני וחשוב לא פחות הוא לכתוב את קורות החיים כמה שיותר מדויקים שיתאימו למשרה שאותה אתם לקבל ולא להוסיף פרטים לא רלוונטיים ובכך לגרום לקורות החיים להיות כמה שיותר קלילים ולא עמוסי מידע לא רלוונטי. למשל אם תגישו את קורות החיים שלכם למשרד עורכי דין ועבדתם בעבר אבטחה אין צורך להעמיס את המידע הזה בקורות החיים.

חשוב מאוד לגרום עניין למעסיק משום שהוא מקבל אלפי קורות החיים אחרים וכדי לבלוט צריך להשאיר את המעסיק עם רושם .

בדיקה של ההגהה

לאחר שסיימתם לכתוב את קורות החיים תעשו בדיקה של ההגהה והניסוח של קורות החיים, הקפידו שקורות החיים שלכם יהיו מיוחדים, אפקטיביים ושיווקיים, קורות החיים הם הכרטיס ביקור שלכם ולכן הקדישו להכנתם מחשבה רבה. ישנם ברשת המון קורות חיים לדוגמא פשוט תחפשו כמה דוגמאות כדי לקבל ראיונות חדשים.

לעוד קריאה של מאמרים בחינם לחץ כאו

קטגוריות מאמרים:
עבודה וקריירה