פורסם ע"י ad clays
נוב 16, 2021
183 Views
0 0

טיפים להתכונן לחדר כושר לקבלת תוצאות אימון טובות יותר

4 המלצות אלה תאפשר לך לקבל את המקסימום מאימון הכושר שלך. בהצלחה!

בריאות הגוף שלך חיונית כמו הבריאות האינטלקטואלית המוצקה שלך. למרבה הצער, 23% הטובים ביותר של האמריקאים מקבלים פעילות גופנית מספקת כדי לספק את הצרכים של הנחיות הבילוי הגופני ברחבי המדינה, אם אתה כל אמריקאי כזה, אתה כבר בדרך שלך לחליפה ואוחל חיים בריא. אם עכשיו כבר לא, אתה צריך להתחיל משם כראוי.

עם זאת, בשל המגוון הרחב מרמז, אימוץ אורח חיים בריא הוא אתגר. ללכת למועדון הבריאות זה לא פחות או יותר לשים את האוזניות שלך על ונשיאת ציוד מועדון בריאות. אתה צריך לנסות להשיג את המקסימום מהרגיל היומיומי שלך בזמן שאתה מכה את מועדון הבריאות. פעילות גופנית אידיאלית רגילה מבוססת בעיקר על הכנות טרום פעילות גופנית אמיתיות.

בין אם אתה פריק בעד בריאות או טירון, 4 ההמלצות הבאות יסייעו לך בעניין זה.

1. מלא את הבטן מוקדם יותר מאשר האימון

אתה בשום אופן לא צריך לטייל לתוך מועדון הבריאות על בטן ריקה. אתה רוצה להציע את המסגרת שלך עם ויטמינים חשובים מוקדם יותר מאשר פעילות גופנית. זה חשוב כמו מילוי הבטן לאחר פעילות גופנית. עם זאת, הקפד לצרוך לפחות שעה מוקדם יותר מאשר פעילות גופנית שלך מתחיל להיראות את התוצאות המצוינות.

זו צריכה להיות ארוחה מכוונת ומזינה היטב. רוב תומכי המועדונים מחליטים על אכילת חלבונים רזים הכוללים תרנגולת בגריל או מבושלת עם ירקות טריים מאודים לפחמימות. אתה יכול גם לצרוך בננה כי זה אספקה גדולה של סוכרים צמחיים, פחמימות קלות, ואשלגן. שיבולת שועל, פירות יבשים, יוגורט יווני ופרוסת לחם מדגנים מלאים הם גם בחירות מעולות לארוחות לפני פעילות גופנית.

עם זאת, יש להרחיק מלבלוע ארוחות מיידיות או משומרות מכל סוג שהוא בנוסף לדיאטות סיבים מוגזמות הכוללות ירקות עלים וקטניות הכוללות שעועית שחורה וחומוס. ארוחות אלה יכולות סיבה נפיחות וכאב בשלב כלשהו בבילוי הגוף. אתה יכול גם % שייק לאחר פעילות גופנית או שייק חלבון כדי למלא מחדש את הבטן.

2. ללבוש בגדים נוחים ואביזרים מינימליים

הבגדים שאתה שם על מועדון הבריאות יקבעו את הדרך בה אתה חווה בשלב כלשהו בפעילות גופנית ואחריה. אתה צריך ללבוש בגדי אימון נוחים, לא מנוצחים, מתיחה ונושמים . לדוגמה, בגדים כותנה לעתים קרובות סופג זיעה ומונע ממנו להתאדות. כתוצאה מכך, בגדים אלה לקבל לחים לגדול להיות כבד כמו שאתה להבין.

הרבה בד מלאכותי נושם מנדף את הזיעה הרחק מהמסגרת שלך. ככל שהזיעה מתאדה במהירות, שמירה על טמפרטורת המסגרת שלך בבגדים כאלה היא קלה במיוחד. הימנע ספורט רחב רגליים או מכנסיים לא מלוטש אשר יכול להסתבך בתוך הדוושות או הרגליים שלך, גורם לך למעוד.

כמו כן, זה קילומטרים מצוינים עכשיו כבר לא לשים על כל עגילי פלטינה או זהב ל clubnasium הבריאות, במיוחד להקות טקס החתונה. בדרך כלל, אוזל על מכונות ומשקולות יכול לגרום נזק עצום לטבעות. שרשרת לא מלוטשת יכולה להיתקע על השיער שלך, לגרום להסחת דעת או גרוע מכך. עם זאת, אתה יכול בכל זאת לשים על כמה סוגים של עגילי זהב הכוללים טבעות הרבעה כפי שהם עמידים כתם ולא יבוא בתוך אופן פעילות גופנית שלך.

3). בדוק את תיק ההתעמלות שלך פעמיים מוקדם יותר מאשר לעזוב

אתה יכול להיות מופתע לראות איזה מספר של בני אדם לעקוף את clubnasium ולרוץ שוב למקום מגוריהם בשל העובדה שהם שכחו את המגבת שלהם או כמה גרביים. השגיאות הקטנות האלה לא אמורות למנוע ממך לעשות את כל התרגילים שלך. אז, הקפד להעיף מבט כפול בתיק מועדון הבריאות שלך מוקדם יותר ממה שאתה עוזב את המגורים.

התיק שלך צריך להיות הבא:

  • מגבת חלקה ומפת רחצה.
  • בקבוק מים.
  • שייק חטיף חלבון/חלבון או ארוחה לאחר פעילות גופנית.
  • בגדי אימון, חזיית ספורט נקייה ,וחליפה של בגדים במקרה שאתה עושה תוכניות להסתובב אחרי מועדון הבריאות.
  • נעליים (נעלי ספורט), גרביים, סרטי ראש, כפפות הרמה ומפיות.
  • מוצרי טיפוח כוללים שקית רחצה, סכין גילוח, שטיפת מסגרות, שמפו, סבון, שטיפת פנים, דאודורנט, מברשת שיער ואיפור.
  • מזוודות פלסטיק לבגדים לחים ומטולפים.
  • כל הרחבה שונה שתוכלו לגלות הן חיוניות.

לבסוף, העלו מנעול ומפתח כדי לשמור על הנכסים שלכם מאובטחים בתוך ארונית מועדון הבריאות.

4. תכננו את האימון היומי שלכם מראש

תמיד יש תוכנית מוקדם יותר מאשר ברגל לתוך מועדון הבריאות. אתה לא צריך לבלות 15 – 20 דקות בשיטוט על פני מועדון הבריאות לשאול איפה להתחיל. עכשיו זה כבר לא יהיה הכי טוב לבזבז קצת זמן עם זאת בנוסף להניא אותך מהתחלה שלך פעילות גופנית כראוי משם.

ודא שהתוכנית שלך מכילה חימום, סיבולת, כוח, איזון ופעילות גופנית הקשורה לגמישות. אם אתה מתחיל, אתה יכול לתקשר עם מורה כדי למשוך את תוכנית בשבילך, תוך מסתמך על מטרות הבריאות שלך לטווח קצר וארוך. כמו כן, קבע עם מי תוכל להתאמן מדי יום.

שמור על התוכנית שלך קלה וכיפוף אף. לפעמים, שטח הקרקע או הגאדג’ט שאתה צריך להחיל עשויים גם הם כבר להילקח. במקרה מסוג זה, אתה יכול לזרום ישירות לחלק הבא של הרגיל שלך. עם הזמן, ייתכן שתרצה בנוסף להגביר את התוכנית שלך, בום מגוון רחב של סטים, ולהשתמש משקולות כבדות יותר. עם זאת, בקשו עצה מהמורה למועדון הבריאות שלכם מוקדם יותר מאשר לכלול ספורט גופני חדש עבור הרגילים של פעילות גופנית.

מילות פרידה

כאשר אתה מתכוון קדימה, מקבל את המקסימום מן הרגיל פעילות גופנית שלך הופך עומסים קל יותר. אתה רוצה להכין ארוחה מזינה לפני האימון, לבחור בגדים נוחים, לא מנוצחים, מתיחה ונושמים, להעיף מבט כפול על תיק מועדון הבריאות שלך מוקדם יותר מאשר לצאת, וליצור כל יום או תוכנית פעילות גופנית שבועית. יש לקוות,

קטגוריות מאמרים:
ספורט